Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Шлапацький В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Шлапацький В. О. Числове моделювання роботи вертолітного рульового гвинта різних форм [Електронний ресурс] / В. О. Шлапацький, Ю. І. Миргород, В. А. Бердочник // Авиационно-космическая техника и технология. - 2012. - № 5. - С. 58–62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2012_5_10 На базі числового методу, який поєднує підходи вихрової лопатевої теорії та теорії елемента лопаті, проведено числове моделювання роботи рульових гвинтів різних форм для транспортного вертольота. Виявлено особливості та встановлено закономірності поведінки аеродинамічних характеристик рульових гвинтів різних форм за звичайних умов роботи та умов впливу вітру різного напрямку та швидкості на режимі висіння вертольоту. Встановлено, що за швидкості вітру 10 м/с, за значенням якої накладається обмеження на режим висіння транспортного вертольота, альтернативний рульовий гвинт типу "ножиці", на відміну від трилопатевого рульового гвинта, не втрачає своєї аеродинамічної ефективності.
| 2. |
Шлапацький В. О. Аеродинамічні характеристики вертолітних рульових гвинтів різних форм в умовах бічного вітру [Електронний ресурс] / В. О. Шлапацький // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. - 2012. - № 1. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nitps_2012_1_15 На основі числового метода, який поєднує підходи вихрової лопатевої теорії та теорії елемента лопаті проведено розрахункове дослідження впливу бічного вітру на коефіцієнти тяги та крутильного моменту рульових гвинтів різних форм для транспортного вертольота. Виявлено особливості та встановлено закономірності поведінки аеродинамічних характеристик рульових гвинтів різних форм залежно від впливу вітру різного напрямку та швидкості на режимі висіння вертольоту.
| 3. |
Шлапацький В. О. Математична модель для досліджень явища втрати ефективності рульового гвинта вертольота [Електронний ресурс] / В. О. Шлапацький // Системи озброєння і військова техніка. - 2010. - № 1. - С. 202-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2010_1_49 Проаналізовано теорії гвинта вертольота з метою їх застосування в задачах визначення показника ефективності рульових гвинтів, на основі якого розроблено математичну модель, яка дозволяє дослідити явище втрати ефективності рульового гвинта вертольота за умов обдування вітром різного напрямку та швидкості на режимі висіння.
| 4. |
Миргород Ю. І. Дослідження аеродинамічних характеристик модифікованого рульового гвинта в присутності кіля вертольота на режимі осьового обтікання [Електронний ресурс] / Ю. І. Миргород, В. А. Бердочник, В. О. Шлапацький // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2008. - Вип. 2. - С. 33-38 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2008_2_11 За допомогою підходів вихрової лопатевої теорії гвинта та теорії елемента лопаті досліджено аеродинамічні характеристики модифікованого рульового гвинта вертольота з нерегулярним розташуванням лопатей в площинах обертання, що знаходиться в комбінації з кілем вертольота, на режимі осьового обтікання рульового гвинта. Встановлено тенденцію зменшення кілем вертольота сумарного коефіцієнта корисної дії комбінації: рульовий гвинт - кіль. Встановлено, що в порівнянні зі зміною аеродинамічного навантаження на несучих поверхнях трилопатевого рульового гвинта, що знаходиться в комбінації з кілем, за повний оберт модифікованого гвинта спостерігається не три, а два характерних сплески навантаження.
| 5. |
Шлапацький В. О. До питання вибору силової установки вертольота на етапі модернізації та проектування [Електронний ресурс] / В. О. Шлапацький // Системи озброєння і військова техніка. - 2007. - Вип. 1. - С. 69-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2007_1_21 Запропоновано підхід до визначення показника необхідної приведеної потужності силової установки вертольота для широкого діапазону режимів польоту через знаходження коефіцієнта моменту опору обертанню гвинта-носія та рульового гвинта, як елементів несучої системи вертольота, що взаємодіють, який базується на нелінійній нестаціонарній вихровій теорії гвинта та крила в поєднанні з теорією елемента лопаті.
| 6. |
Шлапацький В. О. Перспективи застосування ударних безпілотних авіаційних комплексів в Збройних Силах України [Електронний ресурс] / В. О. Шлапацький, Ю. О. Камак, В. А. Журахов, М. М. Геращенко // Системи озброєння і військова техніка. - 2015. - № 2. - С. 49-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2015_2_15 Проведено аналіз тенденцій розвитку ударних безпілотних авіаційних комплексів типу "боєприпас, що баражує" в світі. На підставі аналізу та проведених дослідницьких випробувань безпілотного авіаційного комплексу типу "боєприпас, що баражує" вітчизняного виробництва теоретично обгрунтовано вимоги до складових елементів ударних безпілотних авіаційних комплексів типу "боєприпас, що баражує" в Збройних силах України.
| 7. |
Шлапацький В. О. Дослідження режиму зльоту безпілотного літального апарату категорії "міні” [Електронний ресурс] / В. О. Шлапацький, Ю. О. Камак, В. А. Журахов // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. - 2016. - № 2. - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nitps_2016_2_10 Надано деякі результати демонстраційних польотів безпілотного літального апарату іноземного виробництва. На основі аналізу результатів досліджень режиму зльоту безпілотного літального апарату категорії "міні" надано рекомендації щодо розробки програм та методик проведення визначальних відомчих випробувань безпілотних авіаційних комплексів класу I вітчизняного та іноземного виробництва, а також надано рекомендації вітчизняним розробникам безпілотних авіаційних комплексів для врахування під час створення засобів зльоту перспективних безпілотних літальних апаратів категорії "міні".
|
|
|